woensdag 16 december 2015

VHP*
Ik heb zoveel lieve vriendinnen om me heen, die we laten zien hoe zij met de uitdagingen van het leven om gaan. Ik zie dat als de grote les en inspiratie van dit moment. Ik was mijn enthousiasme, creativiteit en levenslust behoorlijk kwijt. Het komt gelukkig terug! Dankzij Indiri ben ik VHP van Biotics gaan gebruiken. Het bevat valeriaan, hop en passieflora. Het helpt bij slaapproblemen en verzacht het zenuwstelsel. Nou het werkt super! Ik gebruik het ruim een week en op diep niveau ben ik de constante aanjager kwijt, het trillen van mijn ziel is minder, ik voel me meer geaard. Hoera!
Dus voor iedereen die overprikkeld is, hoog arousal ervaart of last heeft van het sensibele brein dit puur natuur product heeft mij sterk geholpen. Te koop bij Van der Piggen of een reformwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten