woensdag 9 december 2015

Eerlijkheid, waarheid en Liefde

Mijn waarheid*

Ik ben geboren om dingen te veranderen en in gang te zetten. Ik wil alles mooier maken - liefdevoller. Ik voel me verbonden met de natuur en alles wat leeft. Daarin ervaar ik de onzichtbare kant. Ik leer steeds meer mijn waarneming en mijn diepste gevoel te vertrouwen. Ik streef naar eerlijkheid en verwacht dat ook van anderen.
Daardoor word ik nogal eens teleurgesteld. Ik ken alle verklaringen die op een verstandelijke manier of zelfs wetenschappelijk aan mij duidelijk willen maken dat ervaringen met Engelen, overledenen, aardlingen of straling niet kunnen bestaan. Ja elk z'n waarheid. Ik zie, voel en droom erover. Ik kan het soms zelfs fotograferen.

Twee keer hetzelfde uitzicht uit mijn raam in het Liobaklooster in Egmond-Binnen. Wat staat er op de eerste? Ik zie het als de energie van een overleden man. Toen ik hem vroeg een stap opzij te doen kwam de rest in beeld.
Wonderlijk. Ik heb de wonderen in mijn leven geaccepteerd. Ik accepteer mijn mogelijkheden, mijn kansen, mijn gaven, mijn Licht.

Ik lees wel eens artikelen van de Bond tegen Kwakzalverij. Dan blijkt vaak dat, net als bij elke gebeurtenis, mensen het kleuren met hun emotie, ervaring, waarheid en verwachting.
Dit is mijn waarheid en met alle Liefde geeft het leven me mooie inzichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten