woensdag 30 december 2015

Pantoum over wilskracht*

1  Ik leef vanuit mijn wilskracht
2  Ik staar de wereld in
3  Ik zie de puurheid van een nieuwe dag
4  Merel vroeg:"Wat geeft je leven zin?"

5  Ik staar de wereld in
6  Ik zie groeikracht in de natuur
7  Merel vroeg:"Wat geeft je leven zin?"
8  Ik ben gekomen om liefde te delen

9  Ik zie groeikracht in de natuur
10 Ontmoetingen geven mij energie
11 Ik ben gekomen om liefde te delen
12 Ik voel me verbonden met toen en nu

13 Ontmoetingen geven mij energie
14 Mijn leven geeft me veel liefdeslessen
15 Ik voel me verbonden met toen en nu
16 Verbonden met de Aarde is dit wat het is

17 Mijn leven geeft me veel liefdeslessen
18 Ik zie de puurheid van een nieuwe dag
19 Verbonden met de Aarde is dit wat het is
20 Zo leef ik vanuit mijn wilskracht
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten