woensdag 2 december 2015

Heliomare

Restaurant*

In Heliomare is een groot restaurant, ook wel Orangerie genoemd. Koffie en zwarte thee is gratis. Als ik er lunch kost het me meestal 1,75 euro. Er zijn veel soorten  broodjes en snacks, maar gelukkig ook een ruime saladebar. Het uitzicht over de personeelsparkeerplaats is wat minder, als je verder kijkt zie je de duinen.
Het is er altijd netjes en schoon en de dames van de bediening erg vriendelijk. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Aanvulling zou kunnen zijn:*groene thee, HEEL graag!
                                        *meer zachte banken, de 4 bankjes zijn meestal bezet
                                         *misschien kamerschermen, er zijn veel therapeuten die het prettig vinden hier gesprekken met hun cliĆ«nten te voeren en ik vind dat ik daar niet van mee hoef te genieten.
Wat het geluid betreft is dit ook een zeer overprikkelende ruimte voor mij. Alles is glad en poetsvriendelijk. Ook hierin zouden kamerschermen een geluiddempende werking kunnen hebben.
Dat waren de tips van de dag ;-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten