vrijdag 4 december 2015

Lichtpuntjes*

De psychologe vroeg hoe ik na een moeilijke periode, zoals nu na de aanrijding, weer verder kan. Ik vertelde haar dat er altijd inspiratie vanuit de kosmos komt, door doorgevingen van Engelen of elementwezens.  
Ik voel me zeer verbonden met de kosmische en aardse energieën. Het geeft me Licht op mijn pad.
Er zijn teveel gebeurtenissen die een lichtpuntje zijn ervaren, waardoor ik niet zwartgallig kan zijn. Bijvoorbeeld: ik lees een artikel in de Libelle in de wachtkamer wat me inspireert, ontmoet iemand die ondanks haar zware depressie met mij de slappe lach krijgt in de bus, trek een Elfenkaart die precies aangeeft in welke richting ik verder kan, iemand adviseert me een boek dat precies de hormonale klachten beschrijft die ik ervaar, alleen in het zwembad met de zwemcoach stelt hij precies de goede vragen...
Natuurlijk is de natuur een grote inspiratiebron, waar ik zeker niet zonder kan. Ik heb altijd al veel gezien en ervaren in de natuur. Ik voel de energie, zie de energielijnen en geschiedenis van een plek. Ja ook elfen en kabouters en ander elementwezens. Het troost me altijd dat de natuur eeuwig is en zich telkens vernieuwd en aanpast aan de omstandigheden.
De foto is genomen op het natuurveld naast het Liobaklooster in Egmond-Binnen met licht van de ondergaande zon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten