dinsdag 19 januari 2016

Overgang*
Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Het voelt voor mij alsof 2016 andere energie heeft dan 2015. Ik voel me lichter, helderder in mijn hoofd en merk dat ik sneller herstel van inspanning. Jippie! Het wordt nog eens wat met mij. 
Ik ben op aanraden van de dame van Arbeid in Heliomare begonnen met het verzamelen en ordenen van mijn gedichtjes. Ik noem die verzameling: Van het Donker naar het Licht . Alles lezen, in de computer zetten en groeperen is ook een stuk verwerking en geeft inzicht in hoe ik er nu voor sta. Dat is best wel een stuk beter dan de laatste maanden van 2015.  
Nu ben ik er foto's bij aan het zoeken. Ik maak veel foto's met mijn mobiel van de natuur. Geen topkwaliteit, maar dat hoeft ook niet. Het zijn meer sfeerbeelden.
Het voelt alsof ik in een overgangsfase zit. Helemaal geweldig gaat het niet en er zijn zeker terugval momenten. Morgen word ik weer door dr. Ben Smeele rechtgezet. Daarna een paar dagen plat, veel rusten om alles te laten herstellen. Maar uitzicht op de Lichtpunten, geen puntjes meer,
wordt sterker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten