woensdag 2 maart 2016

Verandering

Verandering*
Morgen sluit ik een periode af. Inmiddels voelt het goed. Ik kan accepteren dat ik verder ga als schrijfster en tekenares. Geen therapeut meer, hooguit in ondersteuning van anderen. 
In mijn zoektocht naar een uitgeverij kwam ik mijn manuscript tegen van 4 jaar geleden. Ook toen zocht ik een uitgeverij. Ik heb een boek geschreven over energetisch huisreinigen. Het maakt duidelijk aan welke invloeden je allemaal blootgesteld wordt in en om je huis en hoe je daar last of profijt van kunt hebben. Dus ik omschrijf leijlijnen, elementwezens, kleuren, halfedelstenen, geschiedenis enzovoort. Een mooie taak voor mezelf om dat manuscript uit te gaan werken. Zo kan ik weer mijn geheugen met oude kennis ophalen en vernieuwen in mezelf. 

Verandering*

De schoonheid van verandering
zie ik terug in de natuur
geen angst, het vertrouwen puur
voortkomend uit verwachting

Niets verdwijnt in zuivering
Energie komt stralend vrij
zwaarte wordt licht in mij
de toekomst een hunkering

Mijn groeikracht is in ontwikkeling
boven mezelf uitstijgen mogen
leren leven naar vermogen
geeft verlichting in verandering

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten