vrijdag 4 maart 2016

Nieuw

Nieuw*
Ik voel me nieuw, vrij. Een volgende levensfase begint: ik ben schrijfster! Na het jarenlang zoeken is het me nu duidelijk. Ik schrijf. Ik ben schrijfster. Wat heerlijk om dat op te kunnen schrijven. Ik hoef niet te zoeken wat ik zal gaan doen, me geen zorgen te maken over een opleiding waar mijn hersens moeite mee zullen hebben. Ik ben het al.
In de kringloopwinkel vond ik een boekje: Het pad van Ping door Stuart Avery Gold. Een parabel over het ontdekken van nieuwe wegen. De spirituele, universele waarheden in dit vrolijke boekje spraken me enorm aan. Echt een opkikker. 
En nu voel ik net als de kikkers in het boekje de grote sprong voorwaarts. Ik zat gisteren na te denken over een uitgever en toetste dat woord in mijn inbox. Daar kwam een drie-en-een-half jaar oud mailtje ineens opgeplopt van uitgeverij Akasha die interesse had in mijn boek. Ik was toen bezig een boek te schrijven over het energetisch reinigen van huizen. In mijn Praktijk kwam ik regelmatig mensen tegen die last hadden van elektrosmog, aardstralen, elementwezens of zich niet thuis voelden in hun huis. Gebaseerd op Feng Shui, kleurenleer en mijn kennis heb ik dit manuscript samengesteld. Ik heb er ook lezingen over gegeven. Dat hele manuscript heeft al die tijd in de kast liggen wachten tot ik zo ver ben. Dit boek schrijven is mijn opdracht. Dit is waarom ik de afgelopen twee jaar naar mezelf heb gezocht en waarom ik zoveel heb moeten loslaten. Ik moest ontdekken wat altijd al in me zat en wat ik altijd geweest ben: ik ben schrijfster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten