woensdag 20 juli 2016

Vakantie

Ik voel me in de warme zon
jurkje, zonnebril, sandalen
er is niets wat me lijden kan
of gedachten laat verdwalen
de zacht warmte dooit mezelf
zoals de liefde van mijn man
geluk uit mezelf kan halen

Barcelona is een prachtige stad vol kleur en activiteiten. Ik ben er tien jaar geleden met Ruud geweest. Er waren grote veranderingen in het toegenomen toerisme en de bouw van de Sagrade Familia, de kathedraal die in 2023 afgebouwd is. Licht heeft me altijd gefascineerd en Gaudi, de ontwerper van de Sagrada Familia, heeft diezelfde fascinatie toegepast in zijn bouwwerken. Als cliĆ«nten in mijn Praktijk erg zwart-wit praatten zei ik altijd tegen ze: dat tussen zwart en wit een hele regenboog zit. 

                                          
Zonlicht mag ik
je omhelzen
voor de kleuren
en de schaduw
soms weet ik
het verschil niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten