vrijdag 8 juli 2016

Zonlicht

Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik met mijn jongste zoon, Richard, naar Barcelona. Voor ons allebei zal de zon en de mooie stad onze energie versterken. We zijn geen hardlopers, genieten van het moment is het belangrijkste. Ik ben nog nooit met hem alleen op vakantie geweest en ik kijk er naar uit. 
Het gaat gelukkig een stuk beter met me. Ik ben gisteren met Smurfentape beplakt door Peter, mijn fysiotherapeut. Door alle scheefstand in mijn bekken is weer een zenuwbaan bekneld geraakt en het tape geeft wat ondersteuning. Ik ben benieuwd of ik door de scan kom op Schiphol. Mijn brace is altijd al een grondig onderzoek waard. Ik neem mijn kruk ook mee en wie weet wat ik daar allemaal in verstopt heb...
Over een dag of tien zal ik mijn ervaringen beschrijven van onze reis.
 *Zonlicht

ochtendzon
donker-licht
lentestorm
weerlicht
regenboog
daglicht
blauwelucht
uitzicht
zomertijd
zonlicht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten