maandag 6 juni 2016

Thee

Thee,
Zolang ik me kan herinneren drinken we Rooibosthee bij het ontbijt. Mijn gezin vind die van Pickwick het lekkers. Ja dat is geen zuivere Rooibosthee, ik weet het. Er zitten tegenwoordig vragen aan het zakje: 
*Met welk beroemd persoon zou je een dag willen ruilen? Ik heb nooit de behoefte aan persoonsverheerlijking gehad. En al zou ik naast een beroemdheid staan, ik zou hem niet herkennen. Misschien een voordeel van mijn lichte hersenbeschadiging. In mijn Praktijk kwamen ook beroemde mensen, maar die hadden dezelfde behoeften en angsten als iedereen. Ik zie het verschil niet zo. Zou er een beroemdheid een dag met mij willen ruilen? Haha
*Als je onsterfelijk zou zijn voor één dag, wat zou je dan doen? Ik zou niet weten wat het verschil zou moeten zijn met wat ik nu doe. Ik heb altijd de overtuiging gehad dat ik onsterfelijk ben, al is dat niet per sé in dit lichaam. In mijn werk gebruikte ik vaak regressietherapie als klachten of beelden iemand al zijn hele leven achtervolgden en er geen verklaring was vanuit dit leven. Ik ben ook veel mensen tegengekomen die ik al kende uit vorige levens. Voor mij is dit leven er één uit een reeks, die mij leren vanuit mijn hart te leven.
*Als jij een glazen bol had, wat zou je daar graag in willen zien? Een glazen bol ondersteunt je concentratie en geeft daardoor de mogelijkheid om je helderziende gave te versterken. Je kunt ook een kaars gebruiken. Ik gebruikte mijn pendel en mijn gave van helderziendheid en heldervoelendheid om mensen te helpen met inzicht. Voor mezelf wist ik, sinds ik bijna 20 jaar geleden in het Liobaklooster kwam, hoe ik me zou ontwikkelen. Ik ontmoette daar een Engel die mij mijn ontwikkeling liet zien. Eerst massage, dan spirituele ontwikkeling en daarna les geven. En zo is het gegaan. Sinds de aanrijding is het mistig in mijn hoofd. Ik merk dat het een enorme overgave is om níet te weten. Het geeft ook rust, want er is alleen NU.
*Als je alle tijd van de wereld had, wat zou je dan doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten