donderdag 7 april 2016

pendel

Pendel*
Ik ken haar van de bushalte bij Heliomare. Daar kwamen we elkaar elke donderdag tegen en praten over ons proces en wat ons verder bezig hield. Ze studeert voor coach en zal door haar ervaringen veel mensen kunnen helpen. Op mijn laatste dag in Heliomare wisselden we nummers uit en zo hebben we nog steeds contact. Ze is heel spiritueel en appte me 'toevallig' op mijn verjaardag, haha. 
Zo ontmoet je vaak 'toevallig' mensen die je iets leren. Ze stelde me vragen over mijn Praktijk en ervaring. Haar nieuwsgierigheid prikkelde mij ook. Een natuur-geneeskundig boek lezen of studie volgen lukt nog niet, maar ervaring en kennis delen kan ik wel. Ik heb die kennis nu eenmaal, al is het soms onbewust door het geheugenverlies. 
Ze appte dat haar pendel in de war was. Ze had hem al gereinigd, afgespoeld en in de zon gelegd, maar dat had geen effect. 
Zolang ik me kan herinneren pendel ik al. Vroeger met een naald aan een draad. Dat ging prima. De pendel zwaait vanzelf heen en weer als je een vraag stelt, terwijl je je arm en hand zo stil mogelijk houdt en ontspant. Er zijn wel een paar regels:
Vraag je Beschermengel je te helpen en te beschermen tegen negatieve invloeden.
Stel vragen die met ja of nee te beantwoorden zijn.
Stel vragen over onderwerpen waarvan de uitslag je niets uitmaakt.
Stel geen vraag over jezelf.
Spreek met je pendel af wat ja of nee is.
Wat voor een pendel geldt, geldt ook voor een wichelroede. 
In mijn Praktijk gebruikte ik een lange zilveren ketting met een zilveren elfje eraan. Eigenlijk kan je met alles pendelen, als het maar vrij kan zwaaien. Een dure pendel kopen is absoluut zonde van het geld.
Ik ben geen fan van het Ouija-bord. Dit is een houten pendel-bord waarop letters staan. In mijn Praktijk heb ik verschillende cliënten gehad die daardoor compleet verstoord waren in hun aura en entiteiten, bedreigende overledenen, hadden opgeroepen. Het is echt gevaarlijk op zo'n manier te pendelen als je niet weet wat je oproept!
Bij huisreinigingen gebruik ik altijd een pendel om energielijnen op te sporen. Als ik door een huis loop vraag ik via de pendel of de energie op die plek goed is voor de ruimte. In mijn Praktijk pendelde ik diëten uit en soms supplementen. Ook gebruikte ik mijn pendel boven de cliënt om de energie te versnellen. 
Een pendel kan niet stuk gaan. Of je pendel werkt ligt aan hetgeen de pendel bestuurt en dat ben je onbewust zelf. Heb je spanningen, onrust of angst dan zal je pendel niet betrouwbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten